MisseBanden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Balineser og orientaler drenge - kun sammen

Go down

Balineser og orientaler drenge - kun sammen Empty Balineser og orientaler drenge - kun sammen

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2008 - 22:12

For min killingekøber indsættes denne annonce.

Sacala´s Cosmo er den tabby og er en helt fantastisk kat. Han er ikke typisk orientaler hvad angår "snakkeriet", men tilgengæld er han en MEGET typisk SOCIAL orientaler. Han ELSKER at snakke med sin madmor, og følger gerne efter en som en anden hund, han elsker at få nusset poter imens han gerne kigger en dybt i øjnene og spinder højlydt..... Han spinder meget og man er ikke i tvivl om hvem han elsker.
Balineser og orientaler drenge - kun sammen Sac2

Balisia Chandler er en smuk lillamasket balineser, med en lille halefejl som er et lille knæk på halen. Det har ingen betydning for ham overhovedet, og kan ikke ses, kun mærkes. Chandler er mere sin egen, men er stadig et stort nussehoved. Han snakker lidt mere end Cosmo, og spinder også meget.
Balineser og orientaler drenge - kun sammen Sac1

De er begge vant til andre katte, hunde og børn.
De er begge lige lidt under 1 år, og sælges KUN til blivende, trygt og kærligt hjem og KUN fordi de er de sidst ankommende.
De har begge stamtavle, og vacc. og har fået ormekur samt er kastereret.
Jeg vil meget gerne holde kontakten til deres nye ejer, og det vil deres opdrætter/tidligere ejer også, så det er en forudsætning at ny madmor er klar over og indforstået med dette.

Er der andet i vil vide om dem, er i velkomne til at kontakte mig her, eller på tlf: 31787890 eller prinsesseng4@hotmail.com
Prisen kan der snakkes om, men vil ligge på ca 1.500-2000 kr

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum