bengalbäbisar
3 deltagere
Side 1 af 1
bengalbäbisar
Vi väntar fler mycket spännande bengalkullar... i färgerna guld och silver, både spotted och marbels. Kika gärna in på vår hemsida för mer info. www.leopardettes.se
Då våra kattungar flyttar är de vaccinerade 2 gånger id märkta, veterinärbesiktade och har petpas och rabiesvaccination.
Då våra kattungar flyttar är de vaccinerade 2 gånger id märkta, veterinärbesiktade och har petpas och rabiesvaccination.
agneta-
Antal indlæg : 3
Geografisk sted : sundsvall, sverige
Job/hobbies : katter,utställning,uppfödning
Antal katte : Agneta
Advarsel :
Frysninger :
Registration date : 14/08/08
Sv: bengalbäbisar
jøsses hvor er de bare smukke jeres små!!!
Var lige omkring jeres hjemmeside og kigge. Jeg har ikke set ret mange bengalere, da det jo udstillingsmæssigt gerne ligger modsat de semilanghårede og jeg har har i hvert fald aldrig set en lynxspotted bengaler før og HOLD DA OP siger jeg bare
Var lige omkring jeres hjemmeside og kigge. Jeg har ikke set ret mange bengalere, da det jo udstillingsmæssigt gerne ligger modsat de semilanghårede og jeg har har i hvert fald aldrig set en lynxspotted bengaler før og HOLD DA OP siger jeg bare
Sv: bengalbäbisar
Misurama skrev:jøsses hvor er de bare smukke jeres små!!!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum