Smykker sælges
5 deltagere
MisseBanden :: Marked :: "Kramkisten"
Side 1 af 1
Smykker sælges
Jeg er begyndt at lave smykker og da jeg ikke selv kan bruge alle dem som jeg laver, sætter jeg hermed nogle af dem til salg herinde :-)
Solgt Ørebøjle i sterling sølv med flotte Jade dråber ca. 21 x 11 mm.. Små regnbuemånesten og mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med rund Rosenquartz ca. 10mm. Små regnbuemånesten og mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med rund sort Onyx ca. 10mm . Små runde hvide Jade perler og mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med rund facetslebet Ametyst ca. 8 mm og lille Swarovski krystal. Mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med facetslebet Swarovski perle og lille 4mm røgquarts sat sammen med små mellemperler i sterlingsølv.
Ferskvandsperler i mix af sarte lyse farver. Kæden er lavet på smykkewire og er med lås i sterling sølv. Længde: 49 cm
Øreringene koster 75 kr. pr. par og halskæden 125 kr.
Uanset hvor meget du køber koster det 10 kr. at få det sendt.
Solgt Ørebøjle i sterling sølv med flotte Jade dråber ca. 21 x 11 mm.. Små regnbuemånesten og mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med rund Rosenquartz ca. 10mm. Små regnbuemånesten og mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med rund sort Onyx ca. 10mm . Små runde hvide Jade perler og mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med rund facetslebet Ametyst ca. 8 mm og lille Swarovski krystal. Mellemperler i sterling sølv.
Ørebøjle i sterling sølv med facetslebet Swarovski perle og lille 4mm røgquarts sat sammen med små mellemperler i sterlingsølv.
Ferskvandsperler i mix af sarte lyse farver. Kæden er lavet på smykkewire og er med lås i sterling sølv. Længde: 49 cm
Øreringene koster 75 kr. pr. par og halskæden 125 kr.
Uanset hvor meget du køber koster det 10 kr. at få det sendt.
Sidst rettet af Lisa Søn 17 Aug 2008 - 19:11, rettet 1 gang
Sv: Smykker sælges
Ihhh hvor er det altså nogle fine smykker du laver
Jeg overvejer lige hvilket par øreringe som vil matche bedst til mit suveræne smukke armbånd.
Jeg overvejer lige hvilket par øreringe som vil matche bedst til mit suveræne smukke armbånd.
KKH- Proff.sludrechatol
-
Antal indlæg : 1279
Geografisk sted : Ulstrup
Job/hobbies : Hjemmegående
Antal katte : 2Huskatte, 1maine coon, 2 blandinger og 1 abyssinier
Advarsel :
Frysninger :
Registration date : 01/08/08
vildt flottet smykker
lemo-
Antal indlæg : 1
Geografisk sted : Kbh
Job/hobbies : social og sundhedshjælper
Antal katte : Helena susan Møller
Advarsel :
Frysninger :
Registration date : 11/08/08
Sine Gry skrev:den er godt nok sød halskæden. Er der øreringe der passer til?
Det kan jeg da lave, hvis du ønsker det - måske med sådan nogle her:
eller sådan nogle her:
Begge billeder er Swarovski perler, som er super flotte.
Nøje nogle flotte ting du laver.
Missemor- Mumler
-
Antal indlæg : 154
Geografisk sted : Århus N
Job/hobbies : Mine katte, min have, håndarbejde og famile
Antal katte : 2 Findus og Anton
Advarsel :
Frysninger :
Registration date : 02/10/08
Du må gerne lave sådan et sæt til migLisa skrev:Sine Gry skrev:den er godt nok sød halskæden. Er der øreringe der passer til?
Det kan jeg da lave, hvis du ønsker det - måske med sådan nogle her:
eller sådan nogle her:
Begge billeder er Swarovski perler, som er super flotte.
Så har jeg modtaget smykkerne og de er bare SÅ smukke. Og selve indpakningen var også super flot
Tusinde tak for handlen
Tusinde tak for handlen
Sine Gry skrev:Så har jeg modtaget smykkerne og de er bare SÅ smukke. Og selve indpakningen var også super flot
Tusinde tak for handlen
TAK Sine
MisseBanden :: Marked :: "Kramkisten"
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum