Aragon søger et nyt hjem...
Side 1 af 1
Aragon søger et nyt hjem...
Efter længere tids overvejelse fik jeg endelig taget mig sammen til at få min elskede Agge kastereret, og nu søger han nogle nye slaver, som vil nusse pelsen af ham
Agge, som han bliver kaldt, er en super dejlig dreng, fra oktober 2006, så han er snart 2 år
Han er sort sølv makreltabby med hvidt (NFO ns 09 23).
Han er passet med vaccinationer, ormekure osv.. Han sælges med FIFé stamtavle.
Han har verdens dejligste personlighed, og elsker at blive nusset med
Han har aldrig strintet eller lign.
Hvis du tror Agge er noget for dig, er du meget velkommen til at komme og møde ham... For han skal bare opleves hehe...
Jeg ser helst at han kommer et sted hen hvor der er min. en kat... Han sælges KUN som indekat, og voliereradgang ville være nr. 1, men det er ikke et krav...
Jeg har en idé om at jeg gerne vil have 1500 kr. for ham, men et godt og kærligt hjem ville godt kunne få mig til at sænke prisen
Her er der nogle billeder af missedrengen:
4 måneder
½ år
1½ år
1½ år
Agge's fulde navn er: DK Scarlett-Sandra's Aragon
Agge, som han bliver kaldt, er en super dejlig dreng, fra oktober 2006, så han er snart 2 år
Han er sort sølv makreltabby med hvidt (NFO ns 09 23).
Han er passet med vaccinationer, ormekure osv.. Han sælges med FIFé stamtavle.
Han har verdens dejligste personlighed, og elsker at blive nusset med
Han har aldrig strintet eller lign.
Hvis du tror Agge er noget for dig, er du meget velkommen til at komme og møde ham... For han skal bare opleves hehe...
Jeg ser helst at han kommer et sted hen hvor der er min. en kat... Han sælges KUN som indekat, og voliereradgang ville være nr. 1, men det er ikke et krav...
Jeg har en idé om at jeg gerne vil have 1500 kr. for ham, men et godt og kærligt hjem ville godt kunne få mig til at sænke prisen
Her er der nogle billeder af missedrengen:
4 måneder
½ år
1½ år
1½ år
Agge's fulde navn er: DK Scarlett-Sandra's Aragon
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum