Birmakillinger søger nyt hjem
4 deltagere
Side 1 af 1
Birmakillinger søger nyt hjem
To dejlige birma hankillinger søger nyt hjem - begge er brunmaskede og rigtig rigtig skønne! De er lige nu 13 uger og kan flytte hjemmefra, når de bliver 16 uger gamle.
Dream Maker's Bailey Sunset
Dream Maker's Bacardi Sunset
Se mere på www.dream-maker.dk under killinger!
Dream Maker's Bailey Sunset
Dream Maker's Bacardi Sunset
Se mere på www.dream-maker.dk under killinger!
Sv: Birmakillinger søger nyt hjem
Jeg kan heldigvis ikke se dem ..............Jeg har nemlig fået en 'birma-sprøjte'
Alice skrev:Jeg kan heldigvis ikke se dem ..............Jeg har nemlig fået en 'birma-sprøjte'
Gid jeg oz havde det
Hvor fandt du den henne, og hvad er prisen
Krammedyret skrev:Alice skrev:Jeg kan heldigvis ikke se dem ..............Jeg har nemlig fået en 'birma-sprøjte'
Gid jeg oz havde det
Jeg fik da prisen refunderet hos 'Danmark' ...........Når man ikke kan tåle hjertegalop og flimmer, så får man diagnosen - Varig lidelse
Men inden jeg bliver rigtig rigtig gammel, så blir' jeg rask, og skal og må ha' en bimse
Alice skrev:Krammedyret skrev:Alice skrev:Jeg kan heldigvis ikke se dem ..............Jeg har nemlig fået en 'birma-sprøjte'
Gid jeg oz havde det
Jeg fik da prisen refunderet hos 'Danmark' ...........Når man ikke kan tåle hjertegalop og flimmer, så får man diagnosen - Varig lidelse
Men inden jeg bliver rigtig rigtig gammel, så blir' jeg rask, og skal og må ha' en bimse
Så må jeg da ha smidt *invitationen ud*, for med en *medfødt* hjertefejl må jeg da være selv-op-skrevet til en sådan
Krammedyret skrev:Alice skrev:Krammedyret skrev:Alice skrev:Jeg kan heldigvis ikke se dem ..............Jeg har nemlig fået en 'birma-sprøjte'
Gid jeg oz havde det
Så må jeg da ha smidt *invitationen ud*, for med en *medfødt* hjertefejl må jeg da være selv-op-skrevet til en sådan
Ja ja I to, pas I hellere på................... det ku' jo være at virkningen af den der sprøjte aldrig holder op igen - og tænk så på alle de dejlige billeder af små bimsekillinger, I går glip af!!!!
Bacardi og Bailey søger stadig efter det helt perfekte hjem................... de er nu blevet 18 uger gamle - her er lige et par nye billeder:
Bacardi
Bailey
Bacardi
Bailey
mys mys mys til mosters bimser
Hilsen Sanne
Hilsen Sanne
sanne- Mumler
-
Antal indlæg : 128
Geografisk sted : Ribe